Ik heb al een account, waarom kan ik niet meer inloggen?
Garagestore.nl is per januari 2024 op een nieuw systeem gaan draaien, om het gebruikersgemak te verbeteren.
Hier door is het helaas niet mogelijk om met een ouder account in te logen.
Wij verzoeken je in deze nieuwe omgeving een nieuw account aan te maken.
Kan ik mijn orders en gegevens in de oude omgeving inzien en wijzigen?
Nee, de oude omgeving blijft intern beschikbaar tot 2027.
Je kunt tot 2027 nog wel facturen uit het vorige systeem opvragen, dit kan via email op de contactpagina.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 5,95 voor bestellingen tot € 45,00
daar boven is de verzending gratis.
Bestellingen met een bestemming in België zijn de verzendkosten € 7,95
Op bestellingen v/a € 60,00 versturen wij gratis naar België.
Voor Duitsland is dat € 7,99 en gratis vanaf € 75,00
Voor Frankrijk € 11,00 en gratis vanaf € 100,00
Hoe werkt verleggen van de BTW?
INTERCOMMAUNITAIRE LEVERING (verleggen van de BTW binnen de EU) IS MOGELIJK.
Echter alleen voor levering naar EU landen met uitzondering van Nederland.
Let wel op de land aanduiding in hoofdletters bij het invoeren van het BTW nummer!
Ons systeem controleert het nummer automatisch.
Bijvoorbeeld; BE0123456789 i.p.v. be0123456789 of 0123456789
Na acceptatie van het BTW nummer wordt een factuur zonder BTW aangemaakt
Hoelang is de levertijd?
De levertijd is afhankelijk van de voorraad locatie.
Standaard wordt er 2 tot 7 dagen aangegeven bij elk product.
Het grootste deel van het assortiment wordt de zelfde of eerst volgende werkdag verzonden.
Wil je meer duidelijkheid over een specifiek product dan kan je dat ook altijd even vragen via whatsapp op de contactpagina.
Werkt garagestore met dropshipping?
Nee, Garagestore is geen dropship webshop. Wij leveren vanuit onze eigen voorraad locaties.
In een enkel geval bijvoorbeeld bij grote volume of spoed kan het echter voorkomen dat producten direct vanuit het magazijn van onze leveranciers worden verstuurd.
Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd een retour te melden.
Na deze melding heb je nog eens 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk te retourneren.
Wanneer ontvang ik mijn aankoop bedrag terug?
Na dat je bestelling retour is ontvangen en correct beoordeeld, geven wij de direct opdracht aan de betreffende betaalprovider tot terug betaling.
Afhankelijk van welke betaal methode je hebt gekozen kan dit 3 tot 10 dagen duren.
Je wordt altijd via de zelfde betaalprovider terugbetaald die je bij aankoop hebt gekozen.
Zijn er kosten verbonden aan de retourzending?
De kosten voor het retour zenden van jou naar garageStore.nl zijn echter voor jouw eigen rekening.
De hoogte van de kosten kan je vinden op de pagina Retourbeleid, deze is in het menu onderaan in de webshop te vinden.
Hoe stuur ik een product retour?
Dit kan je eenvoudig regelen in je klantenaccount.
Heb je geen account aangemaakt, op de pagina Retourbeleid kan je alle informatie vinden die je nodig hebt om je bestelling retour te sturen.
Deze kan je vinden in het menu onderin de webshop.
Krijg ik een retourticket?
In het track and trace bericht dat je van ons ontving voor de heenreis staat een link om direct een retourlabel aan te maken.
Uiteraard kan je dit ook doen op de website van een door jou gekozen vervoerder.
Kan mijn zakelijke aankoop retour?
Een zakelijke bestelling kan op basis van het herroepingsrecht niet retour.
Het herroepingsrecht is onderdeel van consumentenwetgeving en daarom niet van toepassing op zakelijke aankopen. Wanneer je een bestelling plaatst op naam van een bedrijf of vermelding van Kvk nummer wordt dit aangemerkt als zakelijke (B2b) aankoop.
Hoe ontvang ik een BTW Factuur?
Wanneer je bij Bol een bestelling hebt geplaatst kan je in je klantenaccount bij elk specifiek product een BTW factuur aanvragen.
Vanuit deze webshop kunnen wij de factuur helaas niet aanmaken en toesturen.
Waarom zijn jullie verkoopprijzen op Bol niet gelijk aan GarageStore.nl
De prijsstelling op Bol is berekend inclusief verzendkosten.
Daarnaast kunnen kortingen of aanbiedingen in beide systemen afwijken.
Het is altijd zinvol even de prijs te vergelijken, zeker wanneer je meer dan één product besteld.
Mijn bestelling via Bol. is niet ontvangen, wat nu?
Bestellingen via Bol worden verstuurd met de verzend Service van Bol.
Na de verwerking van je Garagestore bestelling via Bol. ontvang je een bevestiging met een link om het pakket te kunnen volgen.
Hier mee kan je zien of het pakket door ons bij de aangewezen vervoeder is aangeleverd.
Dit gebeurt meestal binnen één werkdag,
Indien het pakket wel is aangeleverd maar niet bezorgt of vermist dan kan de klantenservice van Bol je hiermee verder helpen.